tisdag 21 oktober 2008

Yoga för superstressade

Försöker att hitta tillbaka till mitt forna jag, och yogar mot stress och för en bättre hälsa. Via nätet kan jag ta alla klasser jag önskar, när helst som jag tycker att det passar, och det oftast på mindre tid än vad det tar för mig att packa träningsväskan och åka tur och retur mellan huset på landet och Örebro.

Yoga Today är perfekt för superstressade, och dessutom alldeles gratis. (Enda haken är en liten reklamsnutt innan det att klassen startar, men då passar man ju givetvis på att byta om och rulla ut yogamattan sin.)

2 kommentarer:

  1. Intressant länk! Jag försöker utöka yogaklassen, som är en gång i veckan, med några pass i hemmet. Just nu med hjälp av en liten bok, inköpt på Coop Forums rea... Kanske inte den allra bästa.

    SvaraRadera
  2. Jag övergav bokyogandet för flera år sedan, det var på tok för komplicerat för mig!

    SvaraRadera