lördag 16 april 2011

Glad (?) Påsk

Den lille är förtvivlad, gråter och skriker i timmar att jag har förstört hela hans påsk. (Detta på grund av några löpares placering under vårt gemensamma pyntande i köket!)

Den store talar knappt till mig, då jag har haft mage att ta semester under hela nästa vecka. Han vill ju faktiskt vara på fritids då det är lov!

Lederna mina är svårt inflammerade, och kräver medikamentet som jag inte vill ta på grund av ökad tumörrisk.

Vi har stora problem med vår internetuppkoppling, vårt nätverk och alla våra datorer.

Huset har oputsade fönster sedan år tillbaka, dammråttorna går för tillfället att fånga med händerna, och inte ett handtag har hittills gjorts för vår stora trädgård.

Jag som sett fram mot denna ledighet (?) i månader!

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Du behöver antagligen en stor, varm, virtuell påskkram! <3 <3

    SvaraRadera
  2. jag tycker att så länge du ser ut så funkar det och dammråttor, husdjur som husdjur...eller?
    Kram på er alla

    SvaraRadera
  3. Hörde att det inte finns några dammråttor, däremot kunde man ha en och annan "änglatoffel"...
    Hoppas ni haft en bra start på lovet!

    SvaraRadera