måndag 18 juli 2011

Listar

Nämn något som gjorde dig glad i går:
Jag åt våfflor i solen tillsammans med mina killar.

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Jag sov!

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Jag hävdade att småkillar ska sitta och kissa, samtidigt som jag torkade upp det som hamnat fel.

Det sista du sa högt:
-Vad är det där för bestick?

Det senaste någon sa till dig:
-Det är ju bara för stunden!

Vad har du druckit idag:
Kaffe, kaffe, och kaffe.

Vad var det senaste du åt:
Kanterna på Viktors rostisar.

Vad var det senaste du köpte:
Kokkorv och festis.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vit, men i mitt huvud är den ockragul.

Vad är det för väder hos dig nu:
Det regnar och är grått.

Godaste glassmaken:
Vanilj eller polka?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut! Både vad det gäller människor och föremål.

Drömmer du mardrömmar:
Bara om jag har hög feber eller är tokstressad.

Trivs du med ditt jobb:
Jepp!

Favoritklädsel:
Det varierar och beror på tillfället.

Favoritlåt just nu:
Supercalifragilisticexpialidocious

Vad ser du om du tittar till höger:
Ett fönster som är i behov av att putsas.

Vad gör dig glad just nu:
Jag har fortfarande tre sommarveckors semester kvar att njuta av.

Vad ska du göra härnäst:
Ta tag i den här dagen!

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.

Humör just nu:
Ganska gott.

Favoritgodis:
Smörkola och sötlakrits.

Kläder just nu:
Jag har på mig grå velourbrallor och ett blått ribbat linne.

Sommarplaner:
Jag har planerat att inte planera så mycket den här sommaren.

Hur många kuddar sover du med:
Jag har allt som oftast sju kuddar i sängen min, men det händer ändå att just jag blir utan.

Spelar du något instrument:
Jag tar mig hjälpligt fram på en gitarr.

Morgon- eller nattmänniska:
Jag är som mest kreativ på natten.

Vad är viktigast för dig:
Mina barn.

Är du kittlig:
Inte så farligt längre, annat än under fötterna.

Snarkar du:
Kanske? I det här huset blir jag hur som helst överröstad av flera andra.

Stjärntecken:
Kräfta.

Äckligaste insekten:
Jag har mycket svårt för fästingar... *ryser*

Längtar du mest efter just nu:
Min lust att skapa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar