lördag 10 december 2011

Jag enkätar

1. Vad gjorde jag för tio år sedan?
Jag jobbade på lågstadiet, skrapade bort vävtapet i radhuset, och skolade under svår vånda in Gustav på Korttids.

2. Vad gjorde jag för ett år sedan?
Jag var utarbetad, släpade på sviterna efter en lunginflammation, och skulle sätta 600 betyg.

3. Fem snacks jag gillar:
OLW:s ostbågar, potatisskruvar, lättsaltade chips, popcorn och salta pinnar

4. Fem sånger jag kan hela texten till:
Jag är riktigt bra på Mora Träsk och Absolut schlager. Tackar min lyckliga stjärna att Gustav aldrig fattat tycke för Idol!

5. Fem saker jag skulle göra om jag blev miljardär:
Jag skulle ta mig ett sabbatsår, och göra just ingenting, sedan skulle jag gräva pool och bygga växthus, överväga tanken att köpa grannfastigheten och starta mig någon slags verksamhet där. (Kanske kommer jag undan med miljonen?)

6. Fem dåliga vanor som jag har:
Jag har en prilla under läppen från det att jag vaknar till det att jag går och lägger mig. Jag överkonsumerar kaffe, sover på tok för lite, motionerar inte alls, och öppnar inte posten min mycket oftare än en gång i månaden.

7. Fem saker jag gillar att göra:
Jag tycker om att vara hemma, hänga med barnen, läsa, bildskapande och att sticka.

8. Fem saker som jag aldrig skulle klä mig i eller köpa:
Högklackade skor är med tanke på min längd och mina fotleder inte särskilt aktuellt. Onepiece går bort, likaså stringtrosor, figursydda blusar och djurmönstrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar