måndag 24 februari 2014

Väldigt mycket måndag

När man har sovit väldigt illa, tvingas gå upp på tok för tidigt, är mitt i flytt av en skola, med en verksamhet som förväntas att bara rulla vidare, tar med sig jobbet hem och fortsätter att jobba på, med en att-göra-lista där, som nu rymmer många randade A4, tillsammans med det privata som ju faktiskt också kräver sitt, då Gustavs väg in i vuxenlivet nu ska banas, i denna februari, med pappershanteringen från helvetet, många nya kontakter, i en djungel utan karta och kompass, och man känner sig riktigt trött och sliten, ännu inte kry från det här århundradets envisaste förkylning, då... Där befinner jag mig nu!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt att du ändå orkar! Jag blir matt bara av att läsa om dina dagar...... ellem

    SvaraRadera
  2. Oj,oj,oj...du milde Per Ludde! som min morbror brukade säga.
    Jag telepaterar god sömn och mental styrka. Jag hoppas att det inte kommer vilse på vägen.

    SvaraRadera