lördag 6 oktober 2007

Min kväll

Det här skulle bli MIN kväll. Hade bestämt mig för att barnen skulle somna tidigt, laddat med en stor påse ostbågar, cola och Toblerone, två gamla filmfavoriter och en hyfsad tevetablå... Mina barn somnade alldeles nyss, och klockan är snart midnatt. *suckar* Den ene fick ett totalt tokspel för att han inte fick skjuta fram en stol och stå på den framme vid den övre trappgrinden, och den andre hade riktigt ont och vägrade samtidigt att både äta och dricka (Han tror att mamman spetsar födan! Som att lite smärtstillande skulle göra någon skada i det här läget...). Nu känns det egentligen som att det kvittar, med min kväll, men jag tror ändå att jag ska ta mig ett glas vin och somna i soffan framför den ena filmen. Bara för att liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar