onsdag 14 september 2011

Grisen gal i granens topp

Det är lite upp och ner, ner och upp, här för tillfället. Det som jag trodde var en helt vanlig influensa visade sig vara något helt annat, studsmattan flög dryga 10 meter i uppförsbacke häromnatten, och barnhabiliteringen som inte erbjuder Gustav så särskilt mycket, de har kanske hittat medicineringen precis just för mig. (Vad är väl en något ökad risk för perforerad tarm och hjärnblödning, jämfört med hot om transplantation av lever och elakartade tumörer?)

2 kommentarer:

  1. Men hjälp! Har det blåst så mycket att studsmattan snurrat runt?
    Hoppas att det andra inte är så allvarligt som det låter.

    SvaraRadera
  2. Här har det stormat något alldeles förskräckligt.

    Det är ingen fara med mig, annat än på sikt. Jag tror på vetenskapen och att det finns bra mediciner även för mig. Det svåra är bara att hitta dom!

    SvaraRadera