torsdag 3 november 2011

Jag har ju fått en fin bloggaward!

Jag har ju alldeles missat att Världen enligt J uppmärksammat just min lilla vrå i bloggvärlden. Tack!

Varför började du blogga?
Jag följde en hel massa bloggar i olika genrer, och föreställde mig att jag kanske skulle kunna hitta tillbaka till det som jag tycker om att göra, där i juni 2007. Att det sedan kommit att handla mest om spridda skurar ur min vardag, det gör inte så särskilt mycket.

Vilka bloggar följer du?
Jag följer en hel massa bloggar via RSS, är för lat för att lägga in dem här, och åker ständigt snålskjuts på andras spännande bloggrolls.

Favoritfilm?
Det får lov att bli något av en favoritfilmslista med Amélie från Montmartre, Italienska för nybörjare, När lammen tystnar, Fanny och Alexander, Mitt liv som hund, Pianot, Cykeltjuven och Moulin Rouge.

Vilka länder drömmer du om att besöka?
Jag har ju satt som princip att inte längre besöka diktaturer och länder som inte respekterar mänskliga rättigheter, vilket är begränsande i verkligheten, men... Jag drömmer om Japan, Kina, USA och Peru.

Mina fem bloggrosor går tilll...
Alla de som läser här, med eller utan egen blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar