söndag 24 april 2016

Sedan när blev det min sak?

Om träning, om så för hälsan är trist, och den nu mycket nödvändiga rehabträningen av mitt skit- och hopparknä går minst sagt trögt, då är ju ursnygga tights en absolut måsteköp, för en soffpotatis, inför det årliga föräldrapasset på barnets karateträning. Eller inte?

Man kan ju tycka att barnets far, som ju skryter om sina tidigare insatser i denna gren, tillsammans med skidåkartalang i klass med Torgny Mogrens, hög simmarkompetens, och ett förflutet som kustjägare, typ idolsoldat, borde erbjuda sig frivilligt till just sådana saker...

Hur som helst slår och sparkar den här trötta bildlärartanten faktisk ganska så hårt, levererar sannerligen i sådant som touch fight! 

5 kommentarer:

  1. Och här smajlas det storligen ...,-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, heja dig!
    (jag planerar att mitt barn ska fastna för ridsport -för visst väljer de alltid att intressera sig för det mamma och pappa önskar...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör de absolut icke. Tro mig!

      Radera