tisdag 16 juni 2009

Straffad

På väg hem från Karlstad idag så kände jag för att fira lite. Jag var för en gångs skull chef över vad som skulle spelas i bilen, hade fått sluta för dagen något tidigare än vad som det var sagt, och solen den sken för första gången på evigheter. Stannade därför i Karlskoga och köpte mig en mjukglass, men i samma stund som jag tog mig den första slicken så kom det ett viktigt meddelande på radion om att det just i Karlskoga var E.coli-bakterier i vattnet. Allmänheten manades till försiktighet... Kan det vara för att jag inte åkte raka spåret till dagis?

2 kommentarer:

  1. Jaaa, "gamla fröknar" kan också få vara hos oss....
    Reglerna är enkla "Sköt Dig annars blir Mamman arg"...:o)
    Å så vill jag veta allt om alla...:o)

    SvaraRadera
  2. Då får jag se till att både sköta mig och vara redo att berätta allt! :)

    SvaraRadera