lördag 29 oktober 2011

Ett Foto I Timmen

Upptäckte tidigt imorse att det var EFIT, och tänkte att jag skulle delta och få se vad många andra hittar på just denna lördag i oktober. Deltagarna hittar man här!

Vid 6.30 packar jag väskan. 
Vid 7.30 väntar vi på tåget. 
Vid 8.30 har vi passerat Katrineholm. 
 Vid 9.30 checkar vi in.
Vid 10.30 inhandlar jag två par finfina jeans. 
Vid 11.30 njuter vi av hösten på Hötorget. 
Vid 12.30 klämmer jag på några A5 pärmar. 
Vid 13.30 äter jag raggmunk med fläsk. 
 Vid 14.30 hänger vi i den här butiken.
Vid 15.30 tar vi oss ett mellanmål.
 Vid 16.30 känns det som att vi ska besöka Karlsson på Taket. 
 Vid 17.30 vilar vi fötterna.
Vid 18.30 väntar vi på maten.
Vid 19.30 tänker vi att det där vinet, det ska vi lägga på  minnet.
Vid 20.30 lockar sängarna, och det nya legot som finns på rummet.
Vid 21.30 är det säsongspremiär för en teveserie som jag faktiskt följt.
Vid 22.30 leks det fortfarande flitigt. 
Vid 23.30 är det bara jag som är vaken.

13 kommentarer:

  1. Ååh vad avis jag blir på ditt besök på Norrgavel! Köpte du något eller drömde du bara?

    SvaraRadera
  2. Åh så härlig med tågresa och Stockholm!

    Hoppas ni får en härlig helg i huvudstaden!

    // Anna

    SvaraRadera
  3. Vackra höstfärger på Hötorget ser jag. Pärmarna såg inte helt fel ut de heller.

    SvaraRadera
  4. Verkar som du har haft en härligt dag i Stockholm

    SvaraRadera
  5. Ser ut som om ni haft en bra dag idag!

    SvaraRadera
  6. Det ser ut som du haft en trevlig dag. // Johanna

    SvaraRadera
  7. Kikar in till er så här på söndagsmorgonen :) Vilken helmysig dag ni hade - förstår att sonen ville leka med sitt nya lego :)
    Önskar en trevlig söndag!

    SvaraRadera
  8. Godmorgon, kikar in för att se resten av din dag
    Downton Abbey följer jag med, visste inte att det var premiär igårkväll, slog precis över till rätt kanal för att se början, glad för det :-)

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig dag ni har haft det ser jag :)

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig dag! Jätteroligt att få följa den. :-)

    SvaraRadera
  11. Titter tilbake til deg og ser hvordan din dag har vært:) Fine bilder, ser ut til at dere har koset dere:)

    SvaraRadera
  12. Åh, vilken mysig dag i huvudstaden! :D Härligt med massa shopping! :D

    SvaraRadera
  13. Ser ut att ha varit en jättemysig dag :)

    SvaraRadera