fredag 21 oktober 2011

Listar Kropp och Knopp

Jag har blivit utmanad, känt mig manad, och bjuder på följande:

Längd: 183 cm

Vikt: 65-70 kg

Hårfärg: kastanj

Ögonfärg: grön

Fräknar: är få och små om sommaren

Bästa kroppsdel: måste vara min hjärna

Sämsta kroppsdel: där som det för tillfället gör ont

Ärr: en hel massa i varierande storlek

Tatueringar: har jag inga, men om jag skulle ha någon så vore det denna

Piercingar: gamla synder i öronen som dock aldrig pryds

Sjukdom: just nu något influensaliknande med trilskande feber, och för alltid en ledgångsreumatism som jag har mycket svårt att förlika mig med och acceptera

Brutna ben: förhoppningsvis är alla nu läkta, även dessa icke känn- och gipsbara småben i händer och fötter

Fobi: gnagare, huvudlöss, och att någon i hushållet (Gud förbjude!) skulle drabbas av mask i magen

Tvångstanke: att en katastrof ska inträffa så snart som jag har det/mår bra

Rädsla: att något ska drabba mina barn eller P

Kroppsligt partytrick: jag kan göra precis så som Carl-Einar Häckner med en kondom, likaså öppna strupen och dra i mig en stor mängd vätska på en mycket kort tid

Bästa känsla: att komma hem

Bästa fysiska känsla: att få vakna utsövd alldeles av mig själv (Vilket tyvärr aldrig någonsin inträffar!)

1 kommentar:

  1. Den där tatueringen är verkligen fin - om man nu ska ha en (vilket jag är högst tveksam till)!

    SvaraRadera