fredag 26 oktober 2012

Fredag före lovet (Som lärare inte har!)



Hur har veckan varit?
Nytt jobb och nya rutiner här hemmavid, det sätter minsann sina spår. 


Hur mår du?
Precis så som jag ser ut på bilden, mosig , trött och med nysande näsa, inte helt närvarande i övriga familjens fredagsmys. Magkänslan är dock god!

Vad önskar du just nu? 
Att kvällens Doobidoo ska ta slut... 

Vad ska vi göra imorgon?
Någon ska på kalas, och behöver skjutsas ganska så tidigt. Sedan väntar storstädning, tvättberg och en trädgård i behov av omsorg.

Hur ser söndagen ut?
Jag hoppas på att vara färdig med lördagens alla göromål, så att det efter en rejäl storhandling finns tid till att ta fram symaskinen min.

4 kommentarer:

  1. Vet du hur vacker du är!

    du ser fransysk ut.

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar för att symaskinen ska hinnas tas fram och användas länge...

    SvaraRadera
  3. Önskar dig allt gott med nya jobbet!
    Vad ska du sy??? Nyfiken ;-) /Ellinor

    SvaraRadera
  4. Elisabet:
    Jag tänker sällan eller aldrig på mitt yttre. Fransysk låter elegant! :)

    Ruta Ett:
    Länge blev det inte, men fram kom den.

    Ellinor:
    Tack! :)
    Har planer på att hitta mönstret till den optimala toppen.

    SvaraRadera