söndag 14 april 2013

Soldis, rök och mer tid framför datorerna

Så skiner då solen, om än i dis. Grannarna våra eldar friskt, något som avger en mycket stickig och illaluktande rök. Något som i stan garanterat hade resulterat i ett meddelande på lokalradion, med uppmaningen om att hålla sig inomhus, det att noga stänga fönster och dörrar.

Jag stänger badrumsfönstret, ger killarna extra tid framför datorerna, slår mig ner i min stol, dricker te, stickar på min kofta och hejar på SAIK. Har det, vid närmare eftertanke, ganska så fint denna söndag trots allt.

3 kommentarer:

  1. Och det går bra för SAIK just nu .., stooor glädje även här!
    Till min glädje hejar även pv på rätt lag ,-)

    SvaraRadera
  2. Elisabet:
    Imorgon bär jag gult och svart! :) Mina elever håller på Lukeå...

    SvaraRadera
  3. Luleå menade jag. Min iPad skriver som den vill!

    SvaraRadera