tisdag 19 november 2013

Den enes död

Idag har jag tippat, med en insats om en tjugolapp, lagd i en plastmugg på jobbet.

Jag spelade på slutresultatet 1-3, mest bara för att jag var tvungen att arbeta nu ikväll, efter Gustavs musik, och således också var den absolut enda som inte skulle kunna se själva matchen. 

Med tanke på hur positiva och laddade som mina kollegor var, där på eftermiddagen, och det faktum att jag imorgon kommer att vara väl förberedd för det som jag då ska göra, så är jag nog en vinnare, i dubbel bemärkelse.

Bilden har jag lånat här!

2 kommentarer:

  1. Härligt! Ibland är det bra vara pessimist.

    Köp en trisslotterna för vinsten så kanske det blir dubbel vinst efter förlusten.

    SvaraRadera
  2. Många som spelade i affären igår .., kunder, alltså. Och väldigt många på vinst för Portugal ,-)

    SvaraRadera