söndag 12 juli 2015

En julisöndag i bilder

Idag är det åter dags för mig att ta Ett Foto I Timmen. Fler som gör samma sak, just idag, det hittar man här!

Vid halvettsnåret, då lägger jag ifrån mig min stickning. 

Vid halvåttansåret, då ser det ut att bli en fin dag.

Vid halvniosnåret, då dricker jag påtår och ser på Nyhetsmorgon.

Vid halvtiosnåret, då får naglarna mina färg.

Vid halvelvasnåret, då är vi, och väldigt många andra, på Klossmässa.

Vid halvtolvsnåret, då beundrar vi fantastiska byggen.

Vid halvettsnåret, då möter vi bekanta ansikten på hantverksmarknad.

Vid halvtvåsnåret, då har vi ätit korv och våffelfikat, överväger det att ta oss hem.

Vid halvtresnåret, då vilar jag onda fotleder.

Vid halvfyrasnåret, då uppdaterar jag mig på Insta.

Vid halvfemsnåret, då tittar jag ut över nejden och molnen.

Vid halvsexsnåret, då tar jag tag i middagsmaten.

Vid halvsjusnåret, då läser jag i min bok.

Vid halvåttasnåret, då dricks det här vin.

Vid halvniosnåret, då tänder jag ljus.

Vid halvtiosnåret, då mumsar jag ostbågar.

Vid halvelvasnåret, då ser jag på Netflix.

Vid halvtolvsnåret, då tar jag upp min stickning.

13 kommentarer:

  1. Hej
    Kikar förbi. Är det gellack du använder till naglarna? Det jag använde drogs in och försvann.

    Fina bilder och ser ut som om ni har en mysig dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Depends gellack. Beställer från Norge.

      Radera
  2. Japp, jag gör mitt bästa för vila mig i semesterformen ;)
    Häftiga LEGO-byggen!

    Bättre väder där än här ser jag.. jämngrått bara här.

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha en mysig söndag.

    SvaraRadera
  4. WOW! Så mycket LEGO det finns!! Läckert!! Ja, Du.. det där med outfit-egobilder är jag lite usel på att ta.. men man kanske skall göra det lite oftare ;)

    SvaraRadera
  5. Åh. Hantverksmarkad. Vad mysigt!

    SvaraRadera
  6. Men oj, späckad men spännande dag! Och vilken härlig avslutning på den! Klossmässa låter spännande. ��

    SvaraRadera
  7. Det var en annorlunda mässa... visste inte ens att det fanns nåt som kallas klossmässa.... kul att se!

    SvaraRadera
  8. Miss Fisher! Hon är rolig. :-) Fast jag har sett alla avsnitt nu.
    Har du provat Sense8?
    Jag har precis börjat se Dr Who, blev fast direkt. :-)

    SvaraRadera
  9. Mmm, lika ljuvligt att följa dina EFIT dagar!

    // Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Och jag missade det ..... såklart :)

    SvaraRadera