torsdag 24 januari 2008

Sju sanningar

Jag tror att jag har gjort ungefär samma sak förut, men gör det igen. Minns inte riktigt vad jag skrev då, och orkar heller inte leta reda på just det inlägget. Utmanad av Världen enligt J. Sju sanningar om mig själv skall denna gång lyftas fram i ljuset...

1. Svårt att tro när man ser min telefonräkning, men jag har en släng av telefonskräck. Jag avskyr verkligen att prata i telefon med människor som jag inte känner!

2. Min frukost består oftast av kaffe, coca-cola och en prilla General Portion. (Efter ett par vakna timmar ser jag dock till att bättra på näringsintaget!)

3. Jag är i princip blind på mitt vänstra öga efter en misslyckad cancer-/tumöroperation.

4. Ekonomi är ett svart hål i min annars så prudentliga personlighet. Jag får akut huvudvärk av prat om räntor, pensionsfonder och aktier. Min personliga bankkvinna sliter sitt hår!

5. Jag har spelat volleyboll på elitnivå.

6. Naturen har varit mig nådig, och jag tycker själv att jag ser bra ut.

7. Jag hinner inte duscha varje dag.

De som oftast kommenterar via min mail får gärna anta utmaningen... *nyfiken*

1 kommentar: