måndag 7 januari 2008

Svar nej!

Dom hade inte en telefon som bara var en telefon att erbjuda mig.

Till skillnad från vissa andra så visade han all förståelse för att jag bara kan hantera mobiltelefoner av ett enda märke, och till skillnad från vissa andra så försökte han också att dölja sitt skratt när jag bad honom att i möjligaste mån undvika kameror, musikmaskiner, norska vikingar och andra eventuella tillbehör... Han skrattade bara när jag tyckte att det var onödigt att buda hem en liten telefon, och bad honom att låta lantbrevbäraren ombesörja själva frakten!

2 kommentarer:

  1. Sanslöst!

    Det är ju dessutom helt fel saker som mobilerna "kan". Det borde vara; fixa frukost, klä på barnen på morgonen, hålla pli på chefen, boka semester...eller någonting annat väsentligt.

    SvaraRadera
  2. Sådana nyttiga och användbara funktioner som du föreslår skulle jag absolut inte tacka nej till!

    SvaraRadera