måndag 16 juli 2012

Uppifrån

Jag tänkte först inte vara med i Ulrikas andra fotoutmaning. Just nu hinner jag absolut inte med att ta de bilder som jag faktiskt vill ta, och har överhuvudtaget inte tid till att redigera. Men i dagens samlade skörd, som bara tittas och trycks i farten, hittade jag ju ändå någonting som lämpade sig väl för dagens tema, så... I tanken kan man skapa precis det som man vill, och det är nog på den nivån som jag får ta mig an detta. 

 
Utsikten uppifrån oss, fram till ravinen, om man kryper riktigt nära för att som idag höra vinden sjunga högt i grödorna.

Kroppen till min kofta, som stickas uppifrån och ner. Den som jag nog också tar och vänder ut och in.

2 kommentarer:

  1. Ja men det är nästan det som är lite kul med den här fotoutmaningen -att se vilka olika tolkningar som har gjorts. För orden går ju egentligen att använda nästan hur som helst :)

    Och vilken utsikt!

    SvaraRadera
  2. jag instämmer med föregående kommentator - det är jättekul att se alla tolkningar som görs:)

    koftan ser förresten jättefin ut!

    SvaraRadera