tisdag 18 december 2012

Gemensam spellista, eller inte

Vi försökte att göra en gemensam spellista inför jul, men då jag la in mitt veto för såväl Carola, Peter Jöback som Christer Sjögren, av hälsoskäl, vägrade Gustav att vara med, tjurade och satte istället på sig det som är årets julklapp. (I sin iPod får han mer än gärna lyssna till dessa!) Vi kom alltså inte längre än till allas våra egna favoriter.

1. Min egen favorit är En Julsaga med Ainbusk.


2. Gustav valde Tänd ett ljus med Triad. Utan minsta tvekan!


3. Viktor gillar Bjällerklang med Arne Alligator, på sjungande finlandssvenska, men även Jul i Rymden funkar fint.


4. P, han är på jobbet, men med tanke på att han lyssnar på Karl Bertil året runt, så valde vi andra åt honom.


Jag undrar jag, om fortsättning följer? Han, Gustav, la nämligen in sitt eget veto mot såväl Bing Crosby , Wham som Nat King Cole.

2 kommentarer:

  1. Det här kommer jag att följa med spänning!

    SvaraRadera
  2. Otaliga projekt:
    Spännande, eller inte... Fortsättning följer! :)

    SvaraRadera