torsdag 17 oktober 2013

Listar

Hittade en lista hos Ulrika som jag knep i brist på annat.
 

Låt som när du är ledsen sörjer till? 
Eric Claptons Tears in Heaven

Beroende av:
Utan snus försmäktar jag!

Vem behöver du mest just nu? 
Ingen annan än mig själv i balans.

Vad tror folk om dig? 
Jag har slutat att bry mig om sådana saker.

Vad får du oftast komplimanger för? 
Min garderob.

Brukar du skratta för dig själv? 
Det händer emellanåt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
 Kom hem å fika -Du har en chillevipp å ja me...

Nästa mål i ditt liv:
Det är att få tid till att bara vara. 

Hur svarar du i mobilen? 

-Ja, det är Kattis! (Som att det skulle vara någon annan?)

Vem ringde dig senast?
En vårdnadshavare till en av mina elever. 

Antal timmar sömn inatt: 

Det blev hela fem någorlunda sammanhängande.

Brukar du komma i tid? 
Jag är i princip alltid ute i mycket god tid.

När mår du bra?
Jag tillåter mig att må bra även dåliga dagar.

Hur känner du dig nu? 
Jag känner mig stressad och trött, men vid ganska gott mod.

Vanligaste färg på dina kläder:
Blått och svart.

Var du aktiv i skolan? 

På låg- och mellanstadiet var jag mycket aktiv, om än kanske inte med det som jag skulle. Sedan tappade jag sugen alldeles, och gjorde inte mer än absolut nödvändigt.

Favoritdryck på morgonen: 
Inte utan mitt morgonkaffe!

När brukar du oftast gå och lägga dig?
När tillfälle ges.

Är du blyg?
I många sammanhang är jag faktiskt det. I andra inte alls. 

Sysslar du med någon idrott:

Det var länge sedan nu, som det begav sig.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Absolut att jag gör! Både till människor och ting.

Är du bortskämd?

Det vill jag inte påstå att jag är, då jag har fått mer än vad som är rättvist av min beskärda del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar