lördag 6 september 2014

Han har ju faktiskt flyttat!

Stor son är hemma på visit, solig och glad, full i sjutton, men vägrar totalt det att gå på toaletten. Så fort som jag föreslår att det kanske är dags, att det vore bra, då utbrister han bestämt att han absolut inte måste det, för han har ju slutat och flyttat. Till slut säger jag, att även om man har slutat och flyttat, så är det mamma som bestämmer, varpå han utbrister att det gör jag inte alls, för det gör faktiskt Ing-Marie!

Ing-Marie, det är en av hans två kontaktpersoner på boendet... ;)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad jag har saknat honom, han den unge man, som jag inte känner men som alltid får mig att le.

    SvaraRadera
  2. Du får helt enkelt be Ing-Marie att ta upp frågan ...
    (Har ni badrum respektive gästtoalett? Det kan ju ses som "finare" nu när han har flyttat kan jag tro.)

    SvaraRadera