tisdag 4 september 2007

Drömyrke?

Jag drömde en högst märklig dröm i natt! Jag var nämligen Sveriges svar på Martha Stewart. Min dagliga teveshow var en stor succé, dubbades direkt på både spanska och tyska, och jag gav också ut en hel rad med exklusiva och lyxiga månadsmagasin. Jag var väldigt tjusig, klädde mig både smakfullt och elegant, och styrde mina medarbetare och mitt imperium med järnhand.

Kände mig rätt nöjd över nattens hantverk när jag vaknade. Jag hade, trots redaktionsmöten och långa förberedelser inför morgondagens direktsändning, hunnit med att trycka mitt eget presentpapper tillsammans med Salam Al Fakir, sytt ett mycket smart blöjetui till Charlotte Perellis dyra skötväska, och bakat ljuvligt söta cupcakes tillsammans med Linda Skugge och hennes flickor.

1 kommentar:

  1. Ojoj, vilket nattskift! Och så ska man vara snygg med... Du har att stå i du :D

    SvaraRadera