tisdag 4 september 2007

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av J.:

(Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.)

1. Jag konsumerar dagligen stora mängder av koffein och nikotin. Kaffe, snus och CocaCola är mina stora laster i livet. (Kaffet har jag dragit ner på rejält, men det landar ändå på en åtta till tio muggar... Har en prilla General Portion under läppen från det att jag vaknar tills dess att jag går och lägger mig... Dagsransonen av CocaCola ligger på 2 litrar.... Om det inte var så farligt och så motbjudande, skulle jag med glädje även röka Vita Blend som en borstbindare!)

2. Jag vet egentligen inte varför jag blev lärare. Hur som helst så trivs jag med mitt jobb, och är bra på det som jag gör.

3. Jag rodnar varje gång jag slänger något som egentligen skulle kunna återvinnas bland restavfallet.

4. Jag skäms inte för att emellanåt vilja dricka på tok för mycket rödvin, tjuvröka för en kväll, och svänga mina lurviga till en riktig schlagerdänga.

5. Jag har ett stort behov av att få vara för mig själv, och tycker om att vara ensam med mina egna tankar.

6. Jag träffade P i baren på Harrys... Vi tycker båda att det är lite besvärligt att det just var där som vi träffades. Är inte VI lite bättre än så? ;)

7. Jag har inget emot att folk säger vare sig mongoloid eller mongo. Tar det inte personligt, och ser det heller inte som kränkande gentemot Gustav.

8. Jag har inget lokalsinne, eller det lilla som jag har är uruselt. Kan hamna precis var som helst, utom då dit jag ska.

Utmanar: Er som jag lämnar ett avtryck hos...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar