torsdag 14 juni 2012

Avslutningar och avsked

Vi har fullt upp med avslutningar, och att ta avsked. Ser samtidigt nyfiket fram mot det som väntar oss, en hel massa sådant som vi kanske inte vet så särskilt mycket om.

Vid lämpligare tillfälle ska jag se på Palace Hotell på svt play. Dokumentären om Maja, om liv och död, kärlek och längtan, och att inget är försent. Hos henne, på hotellet, har jag nämligen bott under de år som jag festivalade i Hultsfred. Det var i sig en upplevelse! Något utöver det vanliga.


Bilden har jag lånat av svt!

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset! SVT:s dokumentärer är en sann gåva.

    SvaraRadera
  2. Den filmen har jag sett och den var bara underbar!

    SvaraRadera
  3. Elisabeth:
    Instämmer!

    Ruta Ett:
    Nog är hon något alldeles särskilt!

    SvaraRadera