onsdag 2 januari 2013

Här, men utan ord

Jag skulle kunna berätta om min snudd på färdiga kofta, mysigaste turen till den lilla centralorten, någons stora glädje över att idag få ha träffat högt älskad personal, LEGO-slottet som vi bygger, eller det där mycket korta men innehållsrika och fina mailet som jag fick från en gammal elev med flera sådana där bokstavskombinationer. Jag skulle också kunna berätta på vilket pissigt vis som det här nya året annars har börjat för några av oss. Ibland saknar jag orden, även om det inte är så ofta, och ibland är det här helt enkelt inte rätt forum eller plats.

3 kommentarer:

  1. DU SKRIVER SÅ FINT,så det skulle passa i andra litterära former. Är en stor beundrare av ditt sätt att formulera dig!!
    Trogen läsare.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag instämmer med "Trogen läsare".

    SvaraRadera