måndag 21 januari 2013

Samtalstider

Utvecklingssamtal på kvällarna, igen, och den här gången tillsammans med mina yngsta elever och deras föräldrar. Jag är ganska så bra på att efter förutsättningarna hitta rätt strategier för att komma vidare, formulera rimliga kort- och långsiktiga mål, utvärderingsbara sådana.

När detta är över, då ska jag ha ett givande samtal med mig själv, för att göra detsamma. Jag börjar imorgon, med att beställa ett smycke som påminner mig om min egen individuella utvecklingsplan.


 

2 kommentarer:

  1. Ja, det ska du unna dig!!
    Belöningar lite här och där är rena rama medicinen! ;)
    Helgen i sorstan var såå härlig!!! Gav mersmak! Det får bli min nästa belöning igen...snart :D
    Ha det bra /Ellinor

    SvaraRadera
  2. Ellinor:
    Jag höll verkligen tummarna, så att ni skulle komma er iväg. Du och jag, tillsammans i Stockholm, till sommaren, det vore något det, eller hur?

    SvaraRadera