måndag 24 september 2012

Tacksam

Hemma igen från Danmark, ordentligt trött med ond hals, men i brevlådan väntade förstapriset mitt från Elisabets uppmuntringslotteri.Vilket gjorde mig riktigt glad! Jag är väldigt, väldigt svag för streetart, och det var just den här kylskåpsmagneten med ett verk från Bristol som fick mig att verkligen vilja vinna, och få mig att skicka in mitt bidrag för DBIV (Det Bästa I Veckan) i absolut sista stund, förra veckan. Ljuvligaste tejpen från Portugal prydde paketet, och som bonus fick jag såväl väldoftande blommor, ett frimärke med stickning på, ett värmande ljus, som snäckor från landet Halland. Tack Elisabet, du är en riktig pärla! I bra mycket svårare stunder än den här, då har jag skrivit tacksamhetsdagbok, med tre saker för var dag som jag varit verkligt tacksam över, vilket alltid inte varit det allra enklaste att komma på när livets vindar blåst snålt emot mig emellanåt, men bra för själen, och något som påminner om det som du gör. DU tar vara på det goda här i livet!

3 kommentarer:

  1. Men hur visste du att den var från Bristol!!?

    SvaraRadera
  2. Elisabet:
    Jag samlar ju på bilder, och i en av mina streetartmappar finns precis just den där, fotograferad vägg (Dock inte av mig personligen.) i Bristol 2007. Gatunamnet minns jag inte nu, men det fanns där också.

    SvaraRadera
  3. Men så helt sanslöst! Tack som berättade! Och sån tur att du vann!

    SvaraRadera