fredag 7 september 2012

Jag ska ju sluta att vara sur och bitter, men...

I helgen hade jag ju önskat att jag kunde vara med på En helg för alla sinnen på Ateljé Norrgården, min lokala garn- och ostlangare, men det vill inte vår familjekalender. Gustav behöver få vara hemma efter att ha tillbringat de sista två helgerna på Korttids (En liten krock mellan sommarschemat och hans ordinarie.), Viktor ska mycket motvilligt börja på simskola, och så ska vi ju också.... Jag får hoppas på att det blir ett återkommande arrangemang!

5 kommentarer:

  1. Jag skulle också velat vara med, här är det både ekonomin och uppsats som sätter krokben/Marie

    SvaraRadera
  2. Tänk att bo så nära! Jag hade också gärna varit där, men här satte kassakistan STOPP! Men jag har planerat en hemlig utflykt för min bloggvännina dit. I oktober bär det av för garn och ostshopping.
    För min skull hoppas jag nu att hon inte läser det här inlägget...
    Trevlig helg,
    Sarah

    SvaraRadera
  3. Trist när saker krockar. Och att dina idéer om vad som är bra saker fått stryka på foten två helger i rad.

    Hoppas nästa helg är "på din sida". Kanske något spinndagsevenemang finns i närheten?
    (Den lista som finns upprättad idag vet jag är inte komplett.)

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Lugn och lat, precis som jag vill ha den :-)

    SvaraRadera
  5. Så synd att du inte kunde vara med det var en fantastisk helg och det hade varit så trevligt att träffa dig. Hoppas att familjealmanackan din snart tillåter lite trevligheter för just dig!

    SvaraRadera