måndag 24 september 2012

Söndagsbilder

Uppdaterar nu söndagens EFIT! (Varför det plötsligt inte går att vänsterjustera texten mellan bilderna, det är för mig ett mysterium.)


Vid halvåttasnåret, då tittar han på 4:an i brist på Barnkanalen på hotellet.


Vid halvniosnåret, då är vi på språng.


Vid halvtiosnåret, då går det inte ner en endaste smula mer.


Vid halvelvasnåret, då betraktar vi Legoland från ovan.


Vid halvtolvsnåret, då stoppar vi fibrer i magarna.


Vid halvettsnåret, då ser vi på den film i 4D.


Vid halvtvåsnåret, då köar vi för att få skjuta med laser under en åktur inne i pyramiden.


Vid halvtresnåret, då beundrar vi de fantastiska byggnadsverken.


Vid halvfyrasnåret, då visar han mod, och vågar sig på att åka det mesta.


Vid halvfemsnåret, då åker vi runt, runt, runt.


Vid halvsexsnåret, då smakar det riktigt bra med revbensspjäll.


Vi halvsjusnåret, då handlar vi och alla andra i butikerna.


Vid halvåttasnåret, då byggs det i en av alla lekhörnorna på hotellet.


Vid halvniosnåret, då tar jag mig en pilsner.


Vid halvtiosnåret, då försöker vi att läsa vår vägbeskrivning baklänges.


Vid halvelvasnåret, då är vi på rätt väg.


Vid halvtolvsnåret, då väntar vi på färjan och vill bara vara hemma.

6 kommentarer:

  1. Åh är ni på hotell. Så mysigt.

    SvaraRadera
  2. Hotell minsann, då måste jag läsa tidigare inlägg här med.

    SvaraRadera
  3. Jag bläddrade också ner bland inläggen och såg att ni besökt legoland. Måste varit paradiset för lilleman.

    SvaraRadera
  4. Mmmm hotellmorgon. Kan vara helt underbart, men också bedrägligt. Hoppas ni hade en riktigt mysig en, med smarrig hotellfrukost. :)

    SvaraRadera
  5. Och då misstänker jag att ni är hemma och tillbaka i vardagen nu. Och att han har haft en väldigt väldigt bra helg :)

    SvaraRadera