torsdag 28 februari 2013

Som om det inte var nog

Samtidigt som jag rättar högvis med nationella prov i svenska, förbereder nya arbetsområden i bild och bedömer redan avklarade sådana, så är det återigen dags att börja skriva på alla dessa omdömen.

Sekretariatet kring Gustavs funktionshinder har en peak så här års, likaså hans besök på diverse avdelningar och kliniker, under den pågående årliga besiktningen av hans lekamen.

De mycket envisa bacilluskerna som jag släpar på, de vägrar att ge sig av, tröttar mig under tiden som mina bråkiga leder får sig en ny behandling, med biverkningar, i en studie.

Då ska plötsligt golvet i vårt stora kök bytas ut just i dagarna, då en läckande diskmaskin gett oss vattenskador!

2 kommentarer:

  1. Ibland hopar sig allt, då är det viktigt att komma ihåg att om man är på bottnen kan man bara ta sig uppåt. D V S Det kan bara bli bättre! Styrka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tinnan:
    Tack! Jag hoppas på det.

    SvaraRadera