onsdag 21 augusti 2013

När man inte gillar att duscha

När man inte är så särskilt förtjust i att duscha, då kan man här välja pappan, och kalla honom för världens bästa duschare. Man kan också förhala det hela, ytterligare, genom att riktigt länge välja exakt precis rätt handduk, för kvällen. Ska det vara Angry Birds, eller rymdvarianten av detsamma, Batman, Lego, Legoland, eller kanske någon med något motiv från Bilar eller Rory Racerbil? Svåra val, men ren ska han bli. Tro mig på mitt ord!

Uppdaterar:
Han är nu iklädd pyjamas, med motiv från Stålmannen, och någorlunda tvagad.

4 kommentarer:

  1. Vänta tills han blir tonåring.
    Då lär duschen vara upptagen i timmar.....

    SvaraRadera
  2. Turtlan:
    Vi får hoppas på det! ;)

    SvaraRadera
  3. Testa mina spalampor! Dom köpte jag i 2 pack för 99 kr hos smartasaker.se Jag är jätte nöjd med dem! Det bara lyser och lyser nu i badrummet! Man kan sätta dem precis var som helst, där det är en slät yta.

    // Kram

    SvaraRadera
  4. Pts.... Jag tvättar heller aldrig mina öron... Kanske därför jag hör dåligt? :D

    // Kram

    SvaraRadera