torsdag 2 augusti 2007

Papper, papper, papper

Jag drunknar i Gustavs papper! Just nu ska allt fyllas i och besvaras, förnyas, ansökas om och beviljas. Enbart taxischemat för terminen tog mig fyra timmar igår. (Ingen kan ännu svara på om vissa av turerna ska klassas som färdtjänst, vilket i så fall betyder att det ska ansökas hos, beviljas och behandlas av en annan enhet, och självklart också hanteras av ett annat taxibolag...) Det rings och mailas om allt från taldatorns skolförsäkring till tider för morgonhämtningar vid Korttids, och dom som kan svara på frågor är naturligtvis inte anträffbara eller fortfarande på semester. Allehanda planer ska fyllas i och revideras, och nya ska givetvis också upprättas. Fick lära mig igår att en så enkel sak som anhörig- och kontaktlistor inte får kopieras, då det av någon anledning är viktigt för vissa att alla ser likadana ut och följer precis just deras mall. Bara för mig då att fylla i ytterligare en... Jag blir galen!

Till råga på eländet så har jag en ny planeringskalender... *suckar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar