onsdag 6 mars 2013

Han har andra gåvor!

En mig mycket närstående person, han kom just på att han ska åka på jobb redan klockan mycket tidigt imorgon bitti, vilket innebär att jag då inte kan komma i tid till mitt jobb. Det att han alltid minsann brukar lämna på torsdagar, av någon särskild anledning, det har passerat honom fullständigt förbi!

Häromdagen kom han på att han skulle sova borta, vilket innebar att jag i alla fall kunde meddela mina kollegor om att jag inte kan delta på torsdagseftermiddagens gemensamma och obligatoriska konferens, i tid, samt fick möjlighet att boka om Gustavs "tredje gången gillt på oralröntgen" fredag morgon.

Dock lyckas han med sådant som att trolla fram något alldeles fantastiskt ur kylskåpet vårt, en helt vanlig surmulen onsdag, och så är han ju också, enligt egen utsago, både lite charmigare och snyggare än precis alla andra!

6 kommentarer:

  1. Haha, ibland känner jag att igenkänningsfaktorn är alldeles extra hög här!

    SvaraRadera
  2. mossfolk:
    Det är kärlek! ;)

    SvaraRadera
  3. ,-)

    Och här sitter jag och smajlar framför datorn.

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    I morgon är jag ledig - då ska jag tänka starka, goda tankar och hålla tummarna för nån som ska till tandis.
    (För det var väl imorgon?)

    SvaraRadera
  5. Otaliga projekt:
    Jag hoppas att du kan göra allt det där fina för oss på onsdag! Vi var nämligen tvingade att boka om.

    SvaraRadera