onsdag 13 mars 2013

Jag listar

Hur har din dag varit?
I princip allt annat än bra.

Vilket är ditt största beroende?
Det ständiga snusandet, från det att jag vaknar tills dess att jag går och lägger mig, en prilla General Portion Original.

Vad gör du när ingen annan ser?
Petar näsan.

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Hämta barnen på fritids.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Manodepressiv ligger nog närmast till den som jag är.

Vad beställer du på krogen?
Mellanöl eller rött vin.

Vilken är din största skräck?
Att något hemskt skulle hända mina barn!

Hur gör man för att ragga på dig?
Jag är inte så särskilt mottaglig.

Vad har du funderat över på sistone?
Barn och ungdomar som far illa.

Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Vad är normalt?

När skäms du?
Vårt familjemotto är, att var och en skäms för sig själv. Jag skäms därför enbart yrkesmässigt.

Vem är den mest kända människa du talat med?
Bono

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Jag tror att jag svimmar!

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
"Juste baja!", men det var längesedan nu som jag hade den där alldeles perfekta jeansrumpan.

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Sekretariatet kring Gustavs funktionshinder.

Vad gör du när du är ledsen?
Jag ringer antingen min P eller till morsan.

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Bästa velourbrallorna?

Har du någon gång slagit någon?
Jepp! Riktigt hårt, någon som förtjänat det.

Vad ser du fram emot just nu?
Barnvakt och ostprovning på fredag, sedan våren. Våren!

5 kommentarer:

  1. Du är bara u n d e r b a r!

    SvaraRadera
  2. Norpade och listade jag med. :-)

    SvaraRadera
  3. Bono!
    Wow! Stort woW!
    Funderar vad jag skulle svara...

    Nä kommer inte på något. Dåligt minne eller bara c kändisar jag bytt några ord med.

    SvaraRadera