Vi är nu äntligen uppkopplade här på landet, och det går snabbt, riktigt snabbt! Telia är snudd på förlåtet för att försäljaren glömde informera oss om att de sålde oss en tjänst som vi då inte hade tillgång till, att de kopplade bort mig i supporten två gånger inom loppet av ett par timmar, och att vi ännu inte kompenserats ordentligt för detta.
Hej Kattis!
SvaraRaderaJag heter Fredrik och jobbar på Telia Kundservice.
Härligt att vi nästan är förlåtna :-) För att kanske nå till total förlåtelse tänkte jag dock att du kunde kontakta mig via länken nedan så ska vi se över kompensationsbiten.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Med vänlig hälsning
Fredrik Rasmusson, Telia Kundservice
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515
Wow det var inte illa, Telia i egen hög person ;) ha det gott
SvaraRaderaTelia Kundservice: Jag hör av mig!
SvaraRaderaBirgitta: Det var attans! :)